mjau

Well hello there! Jag vill skriva blogg, men vad ska jag skriva om? Hmm.. Jag är glad och jag mår bra! Hääähäää! Red min häst för första gången på 4 veckor igår och hon var superduper fräsch i benet och hade väl lite dålig kondis kanske men ääh! Vi taggar till nu och sätter igång henne för den 3:e februari är det dags för hoppträningarna igen! Jag längtar!! Min hest är best! :*

I helgen blir jag ett år äldre huhu! Jag fyller tjugofuckingfyra år!! Död åt den som glömmer min födelsedag mohahaa! Min mami hade iaf funderat ut en present åt mig och lät värsta lurig på rösten! Och ni vet väl att jag är en attentionhoe och älskar uppmärksamhet? Så ge mig presenter ffs om ni fortfarande vill att jag ska säga hej nästa gång vi ses! ;)

För övrigt så är jag fett jävla kääääär och är sjukt glad att jag har träffat en så himla fiiiiin tjej! Jag är så där busigt fnittrig och längtar efter henne hela tiden. Då jag inte umgås med henne förstås.. ;) Såatt jag kommer nog inte ha så mkt tid för att skriva blogg på ett tag hääähää!

Over and Out! /m

Ordet är ditt!
Postat av: Molly och Elin

Hej!

Super fin blogg och

Kolla gärna in våran blogg och svara på frågan!

[vad föredrar du?

cola - eller - Julmust?]

2010-01-22 @ 20:57:18
URL: http://photobaby.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0