mikeli?

Hur länge orkar jag ha på mig min glada mask och låtsas som att allt är bra? Hur lång tid kommer det ta innan jag inte orkar mer? Hur många tårar har mina kinder fått lov att känna sedan allt började? Är det meningen att livet ska innehålla mer smärta och sorg än glädje och lyckorus? Är livet ett helvete och det bra som händer bara en bonus? Vad är livet egentligen? Vad är meningen med allt skit man står ut med?

Jag kan inte längre koppla bort mina dåliga sidor, jag har ingen kontroll över någonting. Jag är så rädd, så rädd att förlora er, ni som betyder för mig. Jag är så rädd att mina dåliga sidor ska ta över hela mig, bete sig dumt och skrämma iväg er så ni aldrig någonsin vill komma tillbaka igen.

Just nu är jag så jävla nere i skiten och jag ser ingen väg att kunna ta mig upp. Tårarna rinner när jag skriver detta och jag vet inte vad jag ska göra längre för att lugna ner mig själv. Ingenting verkar hjälpa.

Jag har tappat bort mig själv och jag vet inte hur jag ska göra för att hitta tillbaka igen.

Jag ser inget ljus och jag orkar inte leva i mörker.


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0