meow

Jag är trött, trött, trött, trött! Så därför borde jag ligga i min säng och sova sött nu, men jag är som en trotsig liten skitunge och ska bara.. skriva blogg först!

Min pärla mådde bättre idag, men benet är fortfarande svullet och varmt, hoppas det är ännu bättre imorn, ska iaf gå en promenad med henne. :) Skönt att jag lyckats få tillbaka rätt mycket av min vara-i-stallet-hela-tiden-känsla, för jag har saknat den! Det var så härligt att stå och mocka idag, rensade tankarna och det behövdes vill jag lova!

Kvällen spenderades på andra sidan stan med Robin, Jessica och WoWjocke.. haha, jocke är verkligen WoWjocke! Han satt och spelade hela tiden medans vi kollade på två filmer, först scream som gick på 5:an och efter det The Hitcher som vi hade hyrt. Och den var grymt lika rå, bra och välgjord som när jag såg den back in tha days 2007! Det var en cozy kväll med mina fänzy friends såattsäga! ;D

Nu tänker jag inte trotsa längre, mina ögonlock är sjukt tunga! Hoppas på att jag slipper ligga vaken till morgontimmarna denna natt!

Btw, Green Days nya skiva.. G R Y M !

Natti!/m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

rarw :D

2010-01-11 @ 01:46:45

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0