knowledge

Nu vet jag vad jag ska göra, jag ska ta med min kamera till stallet imorn och trotsa den jävla kylan. Jag ska klä på mig så inihelvete med kläder och sen ska jag ta med mig mackor och varm oboy. Jag ska vara i stallet och bara mysa och bara må så där bra som jag kan göra där! Jag ska fota min vackra springare när hon busar i snön. Jag ska rida världens mysigaste ridtur helt ensam, bara hon och jag. Och jag vet att jag kommer må så jävla mycket bättre efter det. Jag ska hitta tillbaka till hästtjejen inom mig. Jag tänker skita i allting som får mig att må dåligt nu, för jag orkar inte. Jag orkar inte bry mig, jag orkar inte ha ont. Nu släpper jag det, jag tänker släppa allt. Det är inte värt det, för jag får ingenting, absolut ingenting tillbaka. Det är du och jag älskade häst, som det varit i över 7½ år nu. Du är min drog och ingen kan få mig att må så bra som du. Jag tänker fixa det här nu!!


vår 2009, maskeradhoppning


vinter 2008


hösten 2004


vinter 2006


2007. ridtur till hälla och mcdonalds (a)


höhöhö, drive through... gissa om vi fick blickarna på oss? ;)


hösten 2007


sommar 2005


maj 2005 wirsbo. våran andra tävling tillsammans, felfria i 90cm, 8:e plats i 1 m. :')


i sommarhagen 2005


du och jag och framtiden :')


höstmys för massor av år sedan


2006. checka mitt långa hår här då... :o


maj 2008. halt från april - augusti. värsta tiden ;(


maria norlin träning hösten 2008, efter den långa skadan :)


dressyrtävling på hemmaplan... 2007 tror jag :)


sommarbete 2008, då hon var halt.

Skulle kunna lägga in hur många bilder som helst för jag har ca 1500 bilder på min häst i datorn (a). Man samlar på sig en del under alla år. Men jag slutar nog här haha.. Nu är jag mycket gladare när jag samtidigt har kollat på massa massa bilder och får så fina minnen i tankarna. Tack för all kärlek du gett mitt i livet underbara varelse!!

Dags för sängen då om jag ska orka upp i tid imorn. :) Natti! /m

Ordet är ditt!
Postat av: emmie viding

sv; haha ja. asså han är typ 1,87 hög huh! (a)

2010-01-08 @ 11:17:20
URL: http://emmieviding.blogg.se/
Postat av: emmie viding

sv; usch nej. hon vart vanvårdad som fan. Plus att man kunde knappt handskas med henne. att sadla henne vart i princip omöjligt. När man väl kommit upp på henne stegrade hon så fort man ställde krav. Men vi kämpade på &nu är hon vääärldens bästa häst (enligt mig haha). Alla förtjänar en chans att visa vad dom går för lixom. (:

2010-01-08 @ 11:26:50
URL: http://emmieviding.blogg.se/
Postat av: ess

donken ritten :') jag saknar min baccilur!

2010-01-08 @ 12:48:03
Postat av: majababy

ni är så jävla fina.. du och duppie!!



och snäääälla.. för min skull... spara ut ditt långa hår igen (a) tihi

2010-01-09 @ 15:07:50
URL: http://pushiii.blogg.se/
Postat av: annie

hästar är helt och hållet underbara!! har också hur många bilder som helst på mina :D

2010-01-09 @ 17:11:53
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0