hoho

Vet ni vad det sköna med att ha borderline är? Jo såhär äre vaaa, att när jag är ledsen och mår dåligt så äre verkligen ett helvete, men när jag istället är glad och lycklig så är jag så jääävla glad!! Och det är rätt skönt att det kan vända på en dag, och ibland mindre än det. Det är inte så skönt när det vänder från glädje till ledsamhet, men tvärtom äre rätt jävla najs alltså!

Jag låg nerdeppad och ynklig i min säng hela dagen igår, verkligen heeeela dagen. Förkyld var jag också, men sen framåt halv tio på kvällen så tänkte jag att nej, vad fan.. ska jag ligga här och bara.. ligga? NEJ! Så jag tog tag i min jävla krage och tog bussen hem till Maja där hon och resten av mina älsklingar var. Det blev en slapp myskväll och massa skratt som vanligt! Sandra har äntligen kommit hem från Thailand och brun som fan är hon! Kändes bra att få krama om henne igen! :) Jag älskar er mina fina tjejer, ni får mig alltid att må bra när jag mår dåligt och får mig att må ännu bättre när jag mår bra! Ni är så viktiga för mig, ni får mig att orka!!

Idag hade jag tänkt börja rida min häst igen efter hennes (och min!) vintervila, och var så glad när jag stod i boxen och borstade henne. Berättade för Erika att hennes galla på frambenet nästan hade försvunnit helt nu under vilan och var jättetaggad på att rida! Sen kommer jag till hennes högra bakben och då har hon två sår och benet är svullet och seriöst nästan dubbelt så tjockt som det ska vara! :( Så det blev till att spola, tvätta, fixa, trixa och lägga om bandage på pärlan. Får hoppas att det ser bättre ut imorn! Lilla älsklingen<3

Nu väntar jag på att Carrot ska komma hit så ska vi ner på stan och fika sen ikväll. Alla andra busungar ska ut och festa och härja och ha sig, men jag har ju inga snygga kläder eftersom jag aldrig orkar tvätta.. (a) Så det får bli en myskväll i mjukisar istället.. ;D Taggar satan redan nu till parteeyparteey som fan hos bästa antmountains nästa vecka!!

Tjarrååå och harebraheiii! /m

Ordet är ditt!
Postat av: Warnmark - Tävling i bloggen -Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig & din häst

Tävling i bloggen, du kan vinna ett schabrak med matchande huva från Waldhausen :)

2010-01-10 @ 11:31:05
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: from the H to the A!

HEY! PARTEYPARTEEEEEEEEEY, tägggga som faa-aaan ;D

2010-01-11 @ 11:26:45
Postat av: Sandra

Hihi jag älskar er också bruds. Och det är skönt att vara hemma igen, men det hade vart bättre om ni hade kommit ner till Thailand;) Och nej jag är inte brun haha :D LOveveeee

2010-01-12 @ 15:32:32

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0