hääähäää!

Nu är jag ett år äldre huhu, det känns faktiskt inte så speciellt annorlunda. Jag tror att min ålderskris kommer när jag fyller 25 nästa år. Jag hade en väldigt bra födelsedag! Vaknade upp i mitt kollektiv, var lite lätt bakis efter en rolig kväll och underbar natt. Fick besök av mamma lite senare som gav mig en datastol!!! Äntligen slipper jag sitta på min pinniga köksstol, woohoo! :D

Vid halv tre drog vi ner till pizzerian och mötte Hanna utanför, det blev bakiskäk med pizza och kebab. Massa skratt och flumm såklart och nu har även Isabelle lärt sig att Jessica är lite smått lik en viss Robert Wells! ;)

Eftermiddagen bestod av family guy tittande och mys med min baby, på kvällen blev det födelsedagsfika med henne och Jessica, vi åt kladdkaka med glass och höll på att spy för vi tog kanske liiite för stor bit var! Sen var det dags att säga hejdå till min sääämbo som flyttade hem igen buhuuu! ;( Jag saknar henne faktiskt redan!

Idag har jag varit så sjukt jävla duktig och tokstädat hela min lägenhet!! Jag har dammat bort vartenda katthår och dammsugit överallt! Skulle ha torkat golven också, men måste tvätta min mopp först för den är kind of disgusting! Anyhow.. det är inte 5 kg grus på golvet längre!

Snart kommer Isabelle hit så nu ska jag faktiskt gå och fixa lite nudlar, jag älskar verkligen att inte ha några pengar.. ge mig onsdag nu!

Slänger in en bild från förfesten i lördags! :)


Smell yah!/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0