friends

Jag behöver er, jag behöver er så jävla mycket nu!!


Jag vill bli glad igen, en glad mikeliii!!! Jag ska bli det!! Jag tänker bli det!!
Jag har fan inte kommit såhär långt i livet för att bli knockad bara sådär!!
Vill ni hjälpa mig att bli glad tillsammans med min beslutsamhet?!
Love you all!

Ordet är ditt!
Postat av: Tias

Awe!! Du har mig, for ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and EVER! dock vet du redan detta, men det kan ju vara skoj med ett blogginlägg ibland också xD LOVE!

2010-01-07 @ 00:34:49
Postat av: <3

syster!

2010-01-07 @ 16:10:00
Postat av: majababy

love u too hun!!!

2010-01-07 @ 22:16:53
URL: http://pushiii.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0