even is the sky is falling down

NUUUUUUT NUUUUUUT!!

Jag känner mig typ mer levande än på länge, it's kindaaah sick! Har inte sovit särskilt mycket de senaste nätterna, men det gör inte så mycket för jag är taggad med energi om dagarna ändå! :) Det känns fint som fan att Jessica bor hos mig, min ångest är som bortblåst, inga ensamhetskänslor anymore, för när jag väl är ensam njuter jag bara. Jag vet att någon kommer hem och babblar strunt med mig sen ju.. ;)

Igår var en busig dag! Men jag gillar bus! Iaf.. Efter stallet följde jag med Sandra hem, hon har flyttat till Hässlö nu och bor skiiitnära stallet i ett jättefint radhus! Fick hälsa på deras sjukt söta Chihuahua valpar som bara är 6 veckor gamla! Jag smälte lite inombords och ville helst gömma dem i mina jackfickor.. Fick höra massa om Thailands resan, se på bilder och allt hon hade köpt. Fick även en klocka i present därifrån som jag gillar mycket!! Den är verkligen min stil, tack bejbii! :D Åt tacos där och sen drog vi med Rosanna till Carrot och snackade, datanördade och kollade på American Pie 2 som gick på tv, haha sjukt rolig film det där! Jag gick hem vid tolv och somnade som en stock!

Imorse hade jag morgonen i mitt söta lilla stall, det tog exakt en timme från att jag gick på bussen dit tills att jag stod och väntade på bussen hem igen, fett snabbt och jag tog det ändå jävligt chill? I have them skillz..!

Nu tvättar jag som faaan och sen blire att åka ut och fixa allt till Lizzy och även kvällsfodra. Efter det blir det antingen parteeey eller lugn hemmakväll? Kan inte bestämma mig och jag vet att jag borde vara hemma för jag har morgonen imorn igen, men samtidigt så är jag så sjukt taggad!

Förövrigt så knarkar jag down, här är skönaste remixen av låten!



Just let it be, come on and bring your body next to me
I’ll take you away, hey, turn this place into our private getaway
So leave it behind 'cause we have a night to get away
So come on and fly with me, as we make our great escape

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

hallå hallå :)

haft en bra dag? :)

2010-01-17 @ 15:43:34
URL: http://voffsen.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0