en kråka i näsan?

Jag har nu efter att ha varit frisk i 2 ½ dag fått mig en underbar förkylning! Ingen är gladare än jag! Ellerrrrrr? Damn vad jag hatar att vara sjuk, speciellt när det är kallt ute. Jag lovar det är kylans fel att jag nu får kurera mig med värktabletter och sömn hela dagarna. Det är så trist. Jag vill ha lite varmare, det kan väl vara typ -5 inte jävla -25!! Jag är inte gjord för att leva på antarktis! Jag förklarade hur jag mådde för min kära vän Elena som till min stora ära ritade mig som fantomengubbe på msn. Stilrent! Det är precis sådär jag känner mig!

"ditt huvud är liksom så tungt att det tippar bakåt"



Over and fucking out! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0