tisdag

Secondhand Serenade är jävligt bra, har lyssnat på deras senaste album några dagar nu och ah.. just love it!


'Cause today, your words felt like a knife



Det känns förövrigt lite tomt här?! Jag ska sova ensam i min lägenhet för första gången på över 2 veckor! Först fick jag en jävla ångest som sa åt mig att jag inte klarar av att vara själv, men jag var fett jävla grym och sa åt den att det kan jag visste!! In yaaah face! Mohaahaaa! ;D

Jag ska gå och fixa lite nudlar, ovanligt va? Imorgon får jag pengaaaaaaaaaar så ikväll är det jag som ska sitta och kolla runt efter en extern hårddisk på nätet så min gråa dator kan bli lite befriad från all skit! Så kanske det går lite snabbare att spela Restaurant City på fejjan oxåååå häähää! Isabelle var så snäll och gav mig ett skitsnyggt(?) pirat-tak och lite annat kraffs så nu är min Pirate Barrrr fett pimpad!



Jag hoppas att min sääämbo vill leka med mig när hon har tränat klart, jag saknar henne!! Annars får jag väl fördriva kvällen med att glo på tv, bli tjock på massa godis och sakna min vackra Isabelle. Allt det där kommer jag iofs göra även om Jessica vill leka med mig haha, mennne ahja! x)

Imorn är det 1 vecka kvar tills första hoppträningen! Guuud, jag måste verkligen börja rida seriöst!! Jag ska ta tag i mitt liv nu, hehe. Ni ska nog få se! ;D

Smell yah!/m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0