daaaaawn



So come on and fly with me, as we make our great escape



Vi gjordere, vi gjordere igår såattsäga! Partehey med allt vare innebär!
Sjukt kul! Sjukt galet! Sjukt jävla fulla! Sjukt mycket intriger!
Men jag älskar vårat gäng, våran family, så hoppas det blir ordning på allt!
Det var inte igår jag fastnade på en vimmelbild hohoho, here it goez!


Ingen aning om vad grabben heter, men han sa att jag var cool, det gillas! (h)

Väntar på att min sambo ska komma hem från skolan, sen ska vi fixa något att äta och ikväll blire att ta det jävligt chill, baksmällan känns fan fortfarande. Jag är inte van att dricka såhär "ofta"! ;)

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Ida

men det är ju åmål! ;D

2010-01-16 @ 18:01:54
Postat av: Anonym

det där är väl inte åmål , det där är väl bohlin :P?

2010-02-02 @ 15:59:59

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0