blöhöö

Tjobidooo, jag är en sjukling.. och jag vet att jag tycker sjukt synd om mig själv när jag är sjuk.. (a) Men vem ska annars göra det liksom?! ;D Hela dagen har bestått av sömn, plus ca 1 timmes data på kvällen, skulle kolla på ett dubbelavsnitt av Family Guy på 6:an mellan 20-21 men orkade bara kolla i en kvart, sen däckade jag igen.. :( Vaknade vid tolv igen och nu har jag faktiskt orkat sitta vid datorn i 3 timmar och även ätit 2 mackor, tjooho! Jag saknar Maja och Jessica mezzzzt och även min zöta lilla häzzzt! Jag vill, vill, vill vara frisk imorn!!

Sitter och lyssnar på Billy Talent, det var sjukt längesen! Pratar med 2 st på msn och känner mig som en zombieee, mina katter har damp och springer omkring och jagar varann och saker på golven. Jag vill oxå vara pigg och ha damp, men näääh..!


LillIda, tänk att hon blir hela 4 år i mars.. tiden går sjukt fort! ;o

Jag har fan ingenting att skriva om.. händer inte så mycket när man är döende i sin säng!! x) Tack till Mikaela Boströöööm och Jessica Haraldzzzzon som tagit hand om min Lizzy, hoppas att jag kan åka ut och pussa på henne imorn!

Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0