2010

Årets första dag började med feber, näsblod och en jättesjuk Mikaela. Trots att jag tog det lugnt igår och bara var hemma så blev jag sjuk!! Kan livet vara mer orättvist? :( Har sovit hela dagen, och orkat titta på 3 avsnitt av Lost på kvällen. Nu har jag lekt lite vid datorn och är astrött redan efter typ en timme. Tänkte kravla mig in i duschen för att svalka av min varma kropp, den bara kokar. Sen ska jag sova, sova, sova så att jag är frisk imorn för jag tänker fan inte vara utan min häst en endaste dag till, jag saknar dig så det gör ont älskling! Så håll tummarna för att jag vaknar feberfri imorn.

Puss/m


Liizzziiiee, Piiizzziiieee, världens bästa häst! :')

Ordet är ditt!
Postat av: emmie viding

söt polle därva (:

2010-01-07 @ 23:10:08
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0