your call

Nu mina vänner är det faktiskt så att världens bästa Hamreeee har tävlingar i helgen och jag är faktiskt sjukt taggad!! Jag ska jobba som funktionär både imorn och på lördag och det kommer bli slit och långa dagar, men vad gör det när man har världens bästa vänner att spendera dagarna med?! :D Sen får vi ju inte glömma att man faktiskt får gratis hamburgare! Det finns fan inga godare än våra tävlingsburgare, guuud jag längtar redan! ;)

Idag har jag sovit ut som faaan hehe.. (a) råkade sova bort hela dagen faktiskt, men det kan vara skönt att sova ikapp ibland! Jag och Isabelle är ju inte så bra på att lägga oss i tid så det har blivit alldeles för lite sömn senaste tiden!

Fick reda på en hemsk sak när jag loggade in på facebook på kvällen. Emelie som hjälper mig med Lizzy hade lagt upp en länk från våran lokaltidning vlt. Hennes mamma och deras lilla valp Bosse satt i den blåa bilen till höger..!



Tur i oturen är att ingen fick livshotande skador, men hennes mamma ligger på sjukhus och hennes hund på strömsholms djursjukhus. Alla mina tankar går till er och självklart till min älskade Emelie som behöver allt stöd hon kan få just nu. Jag älskar dig gumman!! <3

Jaha då var klockan sådär mycket igen och jag ska ta bussen 8.14 imorn.. Borde man sova kanskeee? Det är ju så svårt när man fastnar vid spotify och all bra musik!! Jag lyssnar på mitt absoluta favoritband just nu; Secondhand Serenade. Jag saknar min mysgris hur mycket som helst också och det bli inte lättare av att jag vet att jag måste vara utan henne ända till på söndag!! För på söndag åker jag ner till Gotland där hon befinner sig och stannar ända till den 12:e! Det ska bli roligt, läskigt men framförallt mysigt!! Du är min prinsessa..! <3



så himla fin låt, jag blir alldeles tårögd..!

Sängen nu, gonatt! Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: ebba (var med i veckansblogg tävlingen!)

gooootland;) hahah my hometown! ska du bo i visby eller? :)

2010-02-06 @ 18:26:24
URL: http://brejjk.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0