what to do..?

Jag saknar det, jag saknar det så jävla mycket. Varför kan jag inte bara få känna igen? Jag vill känna samma känsla som jag hade när jag kunde vara i stallet och stå och borsta dig i en timme efter att ha ridit och bara mysa. Jag vill ha orken att rida varje dag, jag vill ha motivationen till att träna, jag vill att vi ska vara teamlizzy igen älskling. Jag saknar det så mycket. Det är så svårt allting.. Jag vet inte om jag har tröttnat på allting eller om det bara är en svacka..? Förlåt mig, du är mitt hjärta, mitt allt och du har alltid funnits där. Jag önskar att jag slutade ta dig förgivet.

Hur letar man efter en känsla som det känns som att man har förlorat föralltid..?


Ordet är ditt!
Postat av: isabelle

love you baby <3

2010-02-06 @ 12:15:41
Postat av: Juse

jag vill bara kommentera en sak ;)

jag hade en sköthäst innan och så tog jag henne förgivet ett tag, sen så ett tu tre så insåg jag hur mycket hon betydde för mig och då var jag bara tvungen att åka till stallet och bara mysa. det jag vill säga är att den kännslan kommer komma tillbaka.

2010-02-06 @ 21:49:34
URL: http://thiscan.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0