we're not the same

Ligger i sängen och drömmer mig tillbaka till Paramorekonserten.. Gud vad jag vill uppleva det igen!! Läste på www.paramoresweden.se att någon från deras skivbolag hade skrivit som svar på en kommentar att Paramore förmodligen kommer tillbaka till Europa redan senare det här åreeet! Jag sitter och hoppas att de kommer vara ett sånt där "överraskningsband" till någon av de stora festivalerna i Sverige. Var inne och kollade runt häromdagen på Peace & Love, Hultsfred, Arvika o.s.v men inte fanns Paramore med någonstans.. :/

Annars dåå? Jag har faktiskt hemlängtan. Det är jättemysigt här nere men jag saknar min sköna säng och mina katter jättejättemycket!! Saknar min pownie och mina vänner oxå, men mest mina katter faktiskt haha. Imorn bitti åker vi iaf hem till Västerås igen och det ska bli skönt att få komma hem! :D Känns bra att jag tänker så eftersom jag bara ville bort innan jag åkte hit. Det är skönt som fan att bara komma iväg ibland även om det inte är till ett annat land eller så. Bara lite nya miljöer, andra människor och att få lämna allt för ett tag gör mig gott!

Tråkigt nog så blev jag sjuk igår och låg helt utslagen i sängen hela dagen. :( Mådde bättre framåt kvällen och orkade då vara uppe och titta på tv och vara lite social iaf. Min baby var så söt och tog hand om mig hela dagen och kom in med frukost, pizza, godis, cola och gav mig massa kärlek. Kanske därför jag mår mycket bättre idag? ;D

Även fast jag mår bättre idag så tänkte jag bara ta det lugnt. Isabelle är duktig och jobbar en massa med sitt företag så jag ska passa på att sova lite nu så jag förmodligen blir helt frisk till imorn. Inte kul att resa hem i 7 timmar om man har feber och mår kasst.. Uhuuu!!
Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: jessicus

pluttis :( kom hem så jag får krama på dig så du blir frisk! i miss you<3

2010-02-11 @ 12:31:00
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

är det inte paramore som gör soundtracket i Twilight eller ör det jag som är ute och cyklar (: ?

2010-02-11 @ 12:39:12
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: sandra

dom kommer till pier pressure i göteborg 20 juni i sommar :)

2010-04-27 @ 21:32:42
URL: http://sandradahlin.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0