utan dig..

..skulle jag inte orka just nu, du lyser upp mina dagar babyyyy! :) Isabelle <3





I don't care what the other guys say they just jealous
cause they don't have you, they don't have you girl,
they they they don't have you girl.


Vissa människor gör mig verkligen riktigt besviken ibland!! Förstår inte hur du tänker.. men ingen idé att ödsla energi på det.. lite knivar i magen ska man väl ha emellanåt! Men jag är inte bitteeeeeeeeer!! Snön är ett helvete, kylan är ett helvete.. och att man inte kan rida inne är ett helvete! x) Jag var glad idag, men jag fick nått pms-anfall framåt kvällen av olika anledningar.. GAAAAAAAAAH! Ibland vill jag bara slå någon..!

Jag satt i Lizzy's box i typ en halvtimme idag och bara lät alla tårar rinna.. det var så skönt att sitta där, höra henne mumsa på sitt hö och få en puff ibland. Jag älskar min fina häst, och jag är så glad att jag verkligen börjar hitta tillbaka till allt!

Ridhusen är avstängda typ en vecka framåt, taket på stora ridhuset började iaf bli skottat idag! Skönt att Gunnar fick tag på en firma så snabbt ändå!! Så nu blir det att rida i kylan och det kommer vara rätt tomt på Hamre när det inte är någon ridskoleverksamhet alls..!

Annars då..? Vad finns det att berätta.. Jag var ute och fotade idag i solskenet! Tänk.. solen visade sig faktiskt idag och igår! :D Dessutom var jag in på biblioteket här på Viksäng och fixade minsann låne pin-kod så nu kan jag bli en bokmal och biblioteksnörd igen! ;)

Snart blire en giftpinne med min fänzi granne Miooo och sen kanske typ fortsätta nörda vid datorn och till slut sova! Ge mig fredag nuuuu, saknar min mysnos och vill dessutom fiezzta!!

Smell yah!/m

Ordet är ditt!
Postat av: isabull

åh baby boo! du är så söjt! :) snart är det freeeedag, whoop whoop! <3

2010-02-24 @ 23:22:35

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0