snö och snörvel

Igår kväll fick jag och Simone vänta på bussen som aldrig kom.. d.v.s jag stod och frös sönder mina tår i 40 minuter!! Ni kan ju fråga Simone vem som gnällde mest, jag eller hunden.. ;)


VL var inteee populärt hos varken mig eller Simone igår!



Sådär, då hade man klagat lite häähää! ;) Jag kunde inte vara med och hoppträna igår för att jag aldrig blir kvitt min elaka förkylning. :( Men jag satt och kikade lite på den första gruppen.

Lizzy är nyklippt nu och idag ska hon och bästa Emelie träna för Göran! Det kommer gå asbra tror jag för ni är så duktiga!! Kollade i måndags när dom tränade för Karin och jag satt bara och log hela lektionen. :) Emelie kämpar på så bra med pärlan. Sen imorn ska jag och Lizzy ut på en mysig och busig uteritt!! Kan behövas för oss båda tror jag! :D

Måste bara berätta en sak tihi. I måndags när jag satt och kollade på Emelie och Lizzy så fick jag för första gången på länge en JAG-VILL-RIDA-NU-KÄNSLA! Jag blev så jävla glad!! Det som gjorde mig ännu gladare var att när jag gick ner för att klappa Lizzy och småprata lite med Emelie så fick jag den där känslan inombords, känslan av att jag älskar att vara med hästar. Och den har varit borta så länge, men jag tror att det där var ett bra tecken på att den är påväg tillbaka igen! :D Jag tänker då inte låta den springa iväg så där långt igen, för nu vet jag att den finns trots allt!



Hade morgonen i stallet idag, så kravlade mig upp strax före sju. Det var mysigt att mötas av gnäggande hungriga hästar strax innan åtta. Gosade lite extra med Lizzy, jag har saknat känslan så nu klappar jag extra mycket på henne när jag är i stallet. :) Hästarna var ute vid halv nio så jag hann med bussen som gick därifrån vid nio.

När jag kom hem så gjorde jag något bra som jag är väldigt stolt över! Tänk att det inte är så svårt att göra viktiga grejjer när man bara bestämmer sig. Hoppas min inställning håller i sig ett tag nu. Nu väntar jag på att Isabelle ska komma hit, sen blir det att äta lunch iaf för min del! Efter det blir det tvätta utav bara faa-an, städa lite och byta sängkläder!

Tänkte bara säga att jag har världens gulligaste katter! Ida och Tuva ligger just nu och skedar!! Kan man bli sötare?! Slänger in en bild på Tuva som liten tihi! :)



Det var allt för denna gång.. ;)
Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0