gaaaah!

Nej men det är lugnt att det är 9 dagar kvar till mars, dvs den första 'vårmånaden' och vad bjuder underbara Sverige på för väder..? MINUS FJORTON JÄVLA GRADER OCH FUCKING SNÖSTORM!!! :o Men det är heeelt okej, vi bryr oss inte, inte alls! Ellerrrrrrrrr?! Gaaaah! Jag är så förbannat trött på den här vintern!! xD Släppte ut hästarna vid kvart över åtta imorse och jag kan säga att jag tror de hade valt att stå inne i det varma stallet om de själva hade fått bestämma faktiskt..! Jag hade två jackor på mig, men jag frös ändååå!

Som tur var snöar det inte lika mycket nu iaf och jag och Erika har gjort en deal så hon tar in våra kusar vid halv två om det blir snöstorm igen och jag tar in dem vid halv fyra om det fortsätter vara 'lagom' med snö. Hoppas på att det slutar snöa..!

Tänkte rida lite i ridhuset idag och sen mocka ur det allra sista ur Lizzy's bädd, det är bara lite kvar nu. :) Ikväll blir det kanske att hänga lite med folket som ska festa, tänkte vara lite social iaf istället för att sitta hemma och glo.. ;) Men jag ska vara nykter och dra hem när de drar vidare på krogen för jag har morgonen i stallet imorn också. Festa får jag göra nästa helg, då jävlarrr! Det är Björn Rosenström på Silk på fredagen och på söndagen är jag i sthlm och på konsert!! KENT!! <3 Jag kommer dö hundra gånger om, åh guuud vad jag längaaaar! :D

Nu tänker jag lägga mig och chilla i sängen med min mysnos som ligger och sover så sött. :)

Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0