finally

Nu är det äntligen bara en natt kvar som jag behöver sova utan Isabelle. Jag kan inte förstå hur jag kan sakna någon så mycket på bara några dagar, men det är underbart på samma gång som det är så jobbigt..! Det ska bli så skönt att få krama om henne imorgon och få sova tryggt i hennes famn. Guud vad jag längtar..!

Ska faktiskt gå och lägga mig nu, måste gå upp rätt tidigt imorn för att hinna med stallet innan jag tar tåget från Västerås till Sthlm 15.53. Sen ska jag vänta ett tag på bussen som går till Nynäshamn. Själva båtresan börjar 20.05 och jag är framme i Visby någon gång efter 23, minns inte exakt när.. x)

Ni kan fatta att det ska bli så jäävla skönt att komma bort från den här infekterade stan ett tag!! Jag säger som man brukar säga;

"Välkommen till Västerås, det du inte vet om dig själv, det vet alla andra.."



Den här kvällen blev iaf bra tillslut trots att dagen var ett rent helvete. Fick leka med Jessica och Elena i några timmar och det var bara så skönt. Kul som fan att få umgås med Feniis, det är inte ofta vi träffas liksom. Tack för kvällen och kliandet på ryggen.. ;)

Jag kommer nog inte blogga så mycket eller kanske inte något alls under veckan, vi får se. Men annars hörs vi och ses när jag kommer hem! Kommer sakna mina vänner, ni vet vilka ni är!! :* Take Care medans jag är out of town..! Kärlek till er!! <3

Puss och ciao! /m

Ordet är ditt!
Postat av: <3

ha det så bra nu syster! tänk bara på dig själv och er nu <3

2010-02-07 @ 01:09:01
Postat av: ebba

sv: taack, han e korsning mellan nnting och nånting xD Typ welsh och nånting större x)

Vad naaaaaais ^^

2010-02-07 @ 13:23:57
URL: http://brejjk.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0