abandon ship

Ibland så önskar jag att vissa saker inte hade hänt i mitt liv.. För kanske skulle jag inte må som jag mår då, kanske skulle jag vara en frisk, en normal och en enkel människa då. Just idag och väldigt många andra gånger sitter jag och är ledsen över saker som har hänt förut och som kommer upp som små filmer i tankarna.

Fast just nu är jag mest ledsen över att jag bara sitter i min jävla bubbla och är påväg att bli ett fucking kontrollfreak? Jag tänkeeeer inteeee låta det skeeeeee. Gah, jag blir tokig på mig själv!!

Jessica, jag behöver dig. Jag saknar dig syster..!

Kan det bli imorgon nu så jag kan få åka ut och krama min häst? Jag saknar henne så det skär i varje cell. Jag är så ledsen över att jag tagit henne förgivet. Hon är mitt allt, jag vill ha oss tillbaka älskling.. Rädda mig som du har räddat mig så många gånger förut..
Jag behöver dig..!



Jag älskar dig mer än allt Lizzy!

Ordet är ditt!
Postat av: H

det ordnar sig ska du se, du är en härlig människa :)

2010-02-13 @ 02:38:55
Postat av: emelie

men gud jag började ju gråta av filmen:( det ordnar sig gumman! jag och lizzy är alltid där för dig! vi är ju team lizzy! älskar dig<3

2010-02-13 @ 15:37:54
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Fin video!!

2010-02-19 @ 13:20:59
URL: http://cathie.se
Postat av: Hoppbloggen

Gillade verkligen hoppfilmen samt låten i filmen!

2010-03-16 @ 13:16:32
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0