Written in the stars


Känner för att skriva av mig lite..

Det mesta känns i skrivande stund så tråkigt och lamt. Jag tror det beror på att det är vinter och kallt, men framför allt mörkret. Jag har typ ingen energi till någonting förutom det jag måste göra om dagarna. Och värst av allt är att de senaste nätterna har jag haft jättesvårt att sova, vaknat med en deppig känsla och känt mig typ, hur ska jag förklara, likgiltig? Munnen är varken glad eller sur utan den är liksom som ett streck. Vinterdepp eller what's the grej? Jag har funderat och tänkt efter men hittar inte ens någon anledning till varför jag känner mig deppig.

Just nu skulle jag bara vilja flytta fram tiden lite grann. Jag vill ha roliga saker att se fram emot. När det är vår och sommar kan man liksom göra saker. Nu känns det bara, blöööh! Typ ge mig julafton, sen spolar vi fram till nyår och efter det går vi direkt till min födelsedag. Sen kan det få bli sommar. Och det skulle ju vara finemang om jag kunde få massa cash från något håll bara sådär så att jag kan åka på Peace&Love och kanske en roadtrip med tha görls liksom. Hur mycket lättare är inte saker och ting under sommaren?






Over and Out/m


Ordet är ditt!
Postat av: jessicus

men jag känner exakt likadant! typ jaha, det här var ju kul? och buuuuhuuu och bläää :'( svårt att sova och sen ba... ja, ett streck vare! men vi har ju varandra iallafall, i love you <3

2010-12-08 @ 23:27:46
Postat av: Brusella

Tävling - Vinn en Ralph Lauren pikétröja ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/jultavling.html#comment

2010-12-09 @ 14:59:26
URL: http://brusella.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0