Tropical


Bravo's Tropiska Juice kan ju seriöst vara den godaste juicen everrrrr! Jag kan dricka upp 2 liter på en dag. Dessutom är den perfekt som groggvirke till Baccardi Razz! ;;

Så, vad händer? Inte mycket mer än det gamla vanliga. Igår var det hoppträning, sista innan jul och nyår. Det gick jättebra och jag är så stolt över min lilla häst. Vi red en del cavalettis och travhoppade massor. Det sistnämnda är ju varken hennes eller min starka sida, men det gick verkligen toppen! Vi fick rida en bana på slutet och det var så himla kul för Lizzy gasade på så jag fick lov att bromsa lite och ptroa i svängarna! Jag förstår nu vad Bobo menar när hon äger hur mycket vi har utvecklats. Från att 'jaga' henne mot även de låga hinderna i början av inomhus-säsongen till där vi är nu. Min pärla! :* Mitt självförtroende i hoppningen har verkligen blivit så mycket bättre under denna termin! :)

Idag har jag lekt med Jessicus. Vi gick lite på stan, kollade på snygga skor (rawr!! björn borg huh!), käkade lite på donken och köpte brännbara cd-skivor. Sen lekte vi hemma hos mig ett tag och gick över till henne efter någon timme. Brände en skiva till luciashowen på lördag. Sen gosade vi med hundarna, flummade som bara tusan och berättade för hennes mamma om 'Josef'. Haha, jag älskar oss! Vi kollade också hennes bilddagbok jättelänge och herregud vad tiden går fort och vilka otroligt snygga bilder det finns på en.... xD

Nu ska jag sova efter alldeles för många timmar vid datorn, men först...



Lyssnar sönder den här låten just nu. Älskareeeen! Videon är ju inte heller fy skam... Tänk om man skulle ta tag i det där med att börja dansa någon gång innan man blir för gammal och grå...


Ordet är ditt!
Postat av: michelle

Men jag veeeeeeeet!!:D

men börja då!!:D hihi lääääängtar!:D<3

2010-12-11 @ 08:31:04
URL: http://millimell.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0