SOMMARVÄRME


Det är svinkallt ute, men det tror jag inte att ni har missat. Däremot är det kallare på andra ställen. Fick nyss ett sms där det stod att vi hade sommarvärme här nere med tanke på att det var 28,5 minusgrader från skrivandets ställe!

Jag har sovit hela dagen, har haft så sjukt ont i huvudet hela dagen. Somnade vid fyra inatt och innan jag gick och la mig lyckades jag slå huvudet i dörrhandtaget på badrumsdörren när jag skulle resa mig efter att ha klappat på min ena katt! Jag fick fetaste jävla bulan och en huvudvärk som hette duga...

Jag har inte köpt en enda julklapp än...! Hade tänkt gå ner på tomtenatta nu ikväll men mitt huvud gör fortfarande asont och jag kände för att stanna hemma. Ska åka ner imorn efter att jag och mamma varit på Granngården. Ska dit och köpa massa hästmat och kolla efter julklappar till några små söta barn hihi!

Min häst har vintervila nu den här veckan och eventuellt nästa också, får se hur pigg hon verkar. Kommer därför inte blogga så mycket om just hästeriet på ett tag. ;)

Det finns verkligen ingenting på tv idag så jag funderar på om jag ska slå på en film som jag inte sett än, Case 39. Frågan är om jag törs? Det är en thriller/skräck-film och jag är ju ganska harig efter alla jäkla Paranormal Activity filmer så jag vet inte om jag ska titta på den helt ensam eller inte! Antingen kollar jag på den, eller så går jag och lägger mig! x)

I morgon blir det en fullspäckad dag. Först morgonen i stallet, får se om hästarna ens kan gå ut med tanke på denna kyla.. :( Sen ska jag åka med mamma till Granngården och efter det ska jag gå på stan och köpa alla julklappar och även besöka systemet. För på kvällen äre minsann utgång på silk som gäller! Afterski-Tema med termobraller, skidglasögon och hela köret furfäään! Jag ska dock inte dricka lika mkt som sist hade jag tänkt.. ;) Det blir iaf jag och min kära vän Hanna! Sen får vi väl se om några fler orkar delta... 8-)



Puss i ljumsken då!


Ordet är ditt!
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 00:37:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0