PUT YOUR HANDS UP


Hem, ljuva hem! Eller är donken på Stenby(Tunby??) mitt nya hem kanske?! x) Spenderade nämligen ännu en kväll där tillsammans med Hänna och Jessicus! Jag menar vadå, vi sitter inte alls på donken i 2 timmar och pratar om allt som man kanske inte ska prata om när det sitter folk runtomkring med blommiga blusar som är TJOCKA eller bögkineser.... Mennneee äsch! Det var ruuligt som vanligt med er kneppizzzar! :*

Innan det så var vi ute i stallet och jag fixelifixade till min häst och släppte henne i lilla ridhuset så hon fick springa av sig lite och det verkade hon tycka var ganska ruuligt. :)

För övrigt så har jag faktiskt varit duktig idag och fått ordning på massa papper som bara legat i högar och så har jag tagit tag i en grej som jag skjutit upp föööör länge! Jag kan ju när jag verkligen bestämmer mig!! Jag ska försöka fortsätta att kliva över några trösklar till innan helgen och sen bara njuta av att jag varit duktig! :)

På lördag köööööööör vi! All in fuur fäään! Men aaah... Om jag ska vara ärlig är jag mer taggad inför den 22:a ;; För på lördag är ju inte Jessicus med! Vadå Julbord på Aberga, svikareeee! nöööö! ;) I need the trio! ;)


små söta cheeyer gulligullllll!


Ordet är ditt!
Postat av: jessicus

men HAHA! ;) det var ett jävla tjat, men det är insidan som räknas!! ;) puckotNNNN!! you make me feeel goood <3

2010-12-16 @ 00:01:16

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0