MYSIGT MEN KALLT!

Julaftons morgon började med en liten försovning från min sida hehe, ops! Vaknade av att Anki ringde och åkte hemifrån, det betydde att jag hade ungefär 10 min att göra mig klar på! Men aaah, jag hann typ! ;D

Det var underbart mysigt i stallet på morgonen! Julgranen lös så fint utanför och snön glittrade i kylan! Hästarna var pigga och glada. Vi gav oss ut på en mysig julaftonsritt bland villorna och sjöng lite julsånger hihi. Vi fick godis till både oss och hästarna vid Matildas hus av hennes söta föräldrar! :)



Iza med Kate, Matilda med Shakira, Jag med Lizzy och Maya med Misty :)

Efter ridturen värmde vi oss i caféterian och jag bytte julklappar med Anki, Mia, Iza och Maya! Av mig fick Anki en spännande bok, Mia ett halsband, Iza en söt liten leksaks-enhörning och Maya Pet Shop halsband. Alla blev glada! :D Jag fick ett par ROECKL Meredith Michaels Beerbaum ridvantar av dem!! :o TACK SÅ HIMLA MYCKET!! <3



Fick ett par svarta! :)

Nu ska jag gå över till mamma och äta massa julmat! Är sjukt hungrig och längtar haha (a) Datorn hänger med så kanske uppdaterar lite då och då om jag orkar..! ;) GOD JUL ALLA!! :D :*


Ordet är ditt!
Postat av: Josäfin :>

GOD JUL PÅ DIG! ♥

2010-12-24 @ 21:21:36
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sara

söt bild :)

2011-01-02 @ 22:15:06
URL: http://www.saraaandersson.devote.se

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0