MAN BLIR TRÖTT PÅ DITT JÄVLA GNÄLL


Lyssnar återigen på KENT hehehehe. Gaaaah, jag blir helt nostalgisk av vissa låtar. Typ som denna; Dom Som Försvann. Hur många gånger har inte jag, Jessica och Elena citerat just min rubrik till detta inlägg från den låten?! Låtar kan verkligen väcka minnen som man inte trodde fanns!

Ligger i min säng med en gosig katt under täcket. Jag älskar verkligen mina små hårbollar! Ida ligger och myser vid mina ben, så himla söt som kommer och krafsar lite vid täcket och vill att jag håller upp det lite så hon kan krypa in. :)


Såhär kan mina tok-katter ligga rätt ofta. Ida med vitt ben och Tuva den lilla grå :*

Tänkte kanske försöka äta lite frukost och sedan ska jag iväg och köpa lite viktiga saker med mamma om en timme. Efter det tror jag att jag ska ta tag i det där med att montera ihop soffbordet kanske? Vi får se om jag orkar... (a)

Åker till stallet vid fyra-fem och rider ut med Michelle! :) Efter det ska jag glo på Pay&Jumpen hade jag tänkt.

I morgon blir det storhandling till nyår och jag kirrade en fett schnygg partyhatt idag! Kostade bara 10 kr på Ica! RAWRRRRR! Nu blir det frukost! Puss då!


Ordet är ditt!
Postat av: sara :D

skriv om vad som hände på spicy då xD

2010-12-29 @ 17:31:31

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0