LET ME SCREAM, PLEASE


Halupah! Idag har jag varit både här och där minsann! Gick upp vid sju och åkte till stallet vid åtta. Fodrade och släppte ut alla hästarna i snön. Det hade snöat jättemycket och snöade hela tiden jag var där. Det var skönt för då var det inte alls lika kallt som det har varit de senaste dagarna.

Åkte hem med 9.14-bussen, tog en snabbdusch, fönade håret, klädde på mig och åt frukost. Blev sedan upphämtad strax efter tio av Cassandra och Vicky. Vi åkte ner på stan för att kika runt på mellandagsrean. Trodde inte att jag skulle hitta något, men så fel jag hade! Köpte ett linne, en t-shirt och en långärmad baströja på Gina och fick med mig en skjorta från H&M och så lite hårfärg från Åhlens! Vi gick runt i typ alla affärer som fanns kändes det som, och det satt fint med donken efter det hähä! (Usch vad jag har gjort av med alldeles för mkt pengar...)

Well, vi åkte från stan vid 13-tiden och jag blev avsläppt hemma medan de åkte vidare till Hälla för att handla på Willys. Jag bytte om och åkte ut till stallet. Fixade allting fort och fick skjuts hem av bästa Anki. :) Trodde nämligen att jag skulle vara upptagen resten av eftermiddagen/kvällen men tydligen inte... Så jag sitter och glor framför tv:n och har verkligen URTRÅKIGT. :(

Arn går på 4:an ikväll så jag ska nog se på den efter som jag inte sett den innan. Får se om jag orkar vara vaken hela filmen... Trots att jag faktiskt lyckades somna fort inatt igen (YEY!) så är jag väldigt trött!

I morgon börjar jag rida min pärla igen, det ska bli skoj! Blir nog en uteritt och busa av sig lite till att börja med hehe! :D

Pussdå!


Ordet är ditt!
Postat av: michelle

Haha tack!!<3 JAg är FETT me glaad!:D nej salerooo, ska ha hand om henne när lindqvistarna är i trysil;)<3

2010-12-27 @ 09:03:31
URL: http://millimell.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0