Köttbullar


Hello darlings! Har varken haft tid eller ork till att blogga under några dagar, men här kommer en liten uppdatering om vad som hänt sen sist vaaah!

Fredagen tillbringades med att städa, sen gick jag på stan med Isabelle. Efter det mötte jag Mattias vid Centralen och sedan blev vi upphämtade av Hänna och åkte hem till Jessicus på födelsedagsfika. Det var väldigt gott med massa lussekatter, bullar, tårta, julmust och sådär, mums! Vi sjöng lite singstar och fick Hanna att tycka lite mer om kentttt! ;) Sen kikade vi på Idol och alla hade då olika åsikter om vem som sjöng bra!

Vi blev rastlösa och tog en liten tripp till donken och sedan bar det av ner på stan för en öl/cider på Bill & Bob. Det var mysigt och en hel massa hästsnack, så Mattias kände sig nog lite utanför, men ääässscchhhh!

Lördagen spenderades med att fixa och trixa lite inför Jessicus överraskningsparteey på kvällen. Handlade för en sisådär 800 spänn på systemet och fick några blickar från han i kassan.. (a) Iaf så blev det grymt lyckat och alla hade nog skitkul! Det hade i varje fall jag! Och Jessica var nog gladast och nyktrast? ;) Körde hemmafest hos mig från 17-tiden till 23. Trodde mina grannar skulle mörda mig, men de knackade bara lite i väggarna hehe!

Vet inte varför jag ser ut som en idiot, men se vad glad Jessica blev! :D
Hihi, glad cheey! :D
3 helt normala flickor!
My plaze förvandlades till fetaste dansgolvet i tell u!

Vi stora barn drog sedan till krogen och det var ju kanske inte världens roligaste för oss som satt i soffan och typ hade nyktrat till, men Jessica öste på och sprang runt där och det var ju trots allt viktigast att hon hade kul så. ;)

okänd x 3, me and Hänna!
Jessicus and Kimberly!

Jag, Hanna och Mattias kom hem till mig och la oss väl vid typ halv tre, sen att jag och Hanna låg och babblade bort 3 timmar om allt och inget och inte somnade förrän vid halv sex va ju fint! Snacka om att någon var död på nästa dag... x)

När vi vaknat till liv på söndagen drog jag, Hanna, Jessica, Isabelle och Kai till IKEA för att bakiskäka köttbullar... Ovanligt, men gott som bara deeeen!! Hängde sedan med Isabelle och Kai inne i varuhuset och kollade på typ allt som fanns. Fick skjuts ut till stallet och spenderade 3 timmar där trött och seeeeg som tusan.

Idag har jag sovit bort hela dagen eftersom jag inte kunde sova inatt av någon skum anledning! Var dödstrött efter helgen, men min hjärna gick på högvarv så jag kollade på tv till halv fem och sen somnade jag äntligen! På kvällen lekte jag med bezta Jessica och Hanna och jag kan väl säga att vi flummade till det rejält med köttbullar och gurkor! Tack för kvällen! Ni kan ju vara två av mina beeeztaaaa, gulligaaaa och stördaaaaa vänner huh! ;*

Nu väntar sängen och imorgon håller vi alla tummarna för att det går bra för kryckaN!
Pussdå!/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0