Jingle Bell Rock


Toudilooouuu! Nu har jag städat klart, tjoho! Är helt svettig för er som vill veta! ;) Tar ju typ hundra år att dammsuga när man har katter! Hår everywhere i tell you... och då menar jag verkligen everywhere! Ett exempel är under lakanet, där madrassen är, ni vet i dem där små groparna som finns lite överallt på madrassen, i de är det tamejfan katthår... Sen hur det lyckas ta sig dit är ännu oklart...

Nu ska jag ta en dusch! Kan behövas om vi säger så! Sen ska jag sen på stan och inhandla en julstjärna och kanske lite små paket att ha under min söta julgran?


webcam-foto, därav kass kvalité men min kamera är i stallet x)


Ordet är ditt!
Postat av: jossan :D

åh sån gran brukar jag ha i mitt rum :D

2010-12-03 @ 18:32:46
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Fint Mikaela, men du får göra som mig,,,,, dammsuga varje morgon ;)

2010-12-03 @ 22:02:48

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0