GOMORRON

Ska upp om 2,5 timme och har ännu inte lyckats somna... -.- Efter att ha vridit och vänt mig i sängen sen klockan 2 satte jag mig en stund vid datorn. Spelade lite spel och sådär, är trött som tusan men massa tankar tar över allt och jag ligger bara och tänker, tänker, tänkerrrrr. JAG BLIR GALEN SNART! Kommer vara som en zombie i morgon och jag har massa saker att göra... Buhuuu ;(

(I hate youuu and your sicknesssssss!)

Ordet är ditt!
Postat av: michelle

hahah nej jag tyckte lite synd om dig;) men nu kanske du lär dig, brott lönar sig inte;) hahaha<3

2010-12-15 @ 07:15:44
URL: http://millimell.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0