GODER JULER


Jahapp, då var julen över ännu en gång! Swischhh så var julafton över. Och jag firade det med att äta en kebabtallrik idag haha, vadå julmat liksom?! Är väldigt nöjd med vad jag fick i julklapp och med tanke på att jag bara får julklappar av min mamma (och de jag byter med) så tycker jag att jag fick väldigt mycket! :o TACK ÄLSKADE MAMMA! Fick faktiskt allting som jag hade skrivit på min önskelista hehe (a)

* Soffbord
* Tjocka strumpor
* Hårtork
* Chokladask
* Fodral till min dator
* Sänglampa
* Underlakan
* Pengar


Ska ta och montera ihop soffbordet imorgon, har inte riktigt vågat ta tag i det än hehe, det kan ju lätt bli så att man svär och har sig om det inte går så bra! Tror kanske att någon ska få hjälpa mig lite... moahaha! ;)

Ikväll dissar jag juldagshysterin gällande partaj och sitter hemma i soffan och myser. Har nämligen morgon-fodringen i stallet imorgon och hade kvällen nu ikväll så det kändes ganska givet att inte gå ut och härja. Jag spar mig som tusan till Nyår istället! ;D Jag hoppas att mina kära vänner tar det iaf lite lugnt med spriten ikväll så att de inte däckar i någon snöhög!!! Puss på er galningar, ni vet vilka ni ärrrrr! :*

Ska ta lite mer julmust och pepparkakor nu, sen krypa ner i sängen och kolla på lite family guy innan jag somnar. På tal om att sova btw, igår eller ja inatt somnade jag PÅ EN GÅNG efter att jag la mig!!! Det var så jävla skönt så ni anar inte! Hoppas denna natt blir lika dan. Om inte annat så tackar jag för att jag fick sova en hel natt för första gången på 3 veckor! TACK!!

Puss i ljumsken!


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0