GET SLEAZY


Herreguuuwwwd alltså, måste folk vara så himla ehm, konstiga?! Men ah, that's just the way it is I guess?! Tänk om man kunde få reda på saker och ting istället för att liksom behöva gissa sig fram... Det vore ju något...


I don't need you or your brand new Benz or your boojy friends

Mige har iaf talat mig tillrätta nu ikväll så nu känner jag mig inte som en ynklig liten looser längre! Jag har ju en tendens att kanske ta åt mig lite för mycket av saker som faktiskt inte handlar om mig egentligen. Tur att jag har guldmänniskor som kan hjälpa mig att se lite klarare på vissa situationer! :)

Nu ska jag berätta om något kewl istället! Vi har äntligen fått lite ordning på det här med nyårs-galejet! Tur att vi har lilla Hanna som liksom tar tag i saker och tvingar oss att bestämma vad vi ska göra och så där! Vi har kommit fram till att vi minsann ska laga 3-rätters middag och äta oss riktigt mätta och belåtna! Jag ser faktiskt sjukt mycket fram emot det, för jag har aldrig gjort något liknande på nyår förut, och detta känns liksom lite mer vuxet och sofistikerat hähä! Duttiga cheeyer vi ärrrr!


Jag längtar tills på fredag, tror och hoppas det kommer bli fett kul! Sen längtar jag tills min nya mobil kommer. Är så sjukt trött på den här skit-saken! Men den var iaf värd en hundring, för jag hade verkligen ingen mobil där ett tag.


738 kr för denna goding, ja tack!

Jag längtar även till den 3:e januari och sedan till min 25-årsdag! Men däremellan kommer en tråkig liten dag då Hanna åker tillbaka till Tyskland... Buhu... Det kommer nog fällas några tårar samtidigt som jag är fett glad för hennes skull att hon trots det hon var med om, kan och vågar åka tillbaka för att jobba med det hon vill just nu! Som jag sa till dig tidigare; Du är så jävla gryyyym!

Sen längtar jag fett mycket till sommaren också, gud ge mig värme, långa dagar, oändliga nätter och framförallt; PEACE&LOVE! Ska kirra första delen av biljetten när jag får pengar i slutet av januari!

På tal om pengar, usch och fy för att betala räkningar i slutet av december. Gjorde det idag och ja, vad ska jag säga? 200 kr kvar på kontot och då måste jag ändå låna pengar av mamma för att betala hyran... JIPPIE -.- Det är tur att jag har världens bästa mamma som ställer upp och lånar ut, hur i helvete skulle jag annars överleva?

Detta gör att jag längtar som en tok tills i vår då jag ska praktisera och kommer tjäna lite mer pengar!!! Kan inte fatta att det var 2008 jag fick en egen lön sist... I miss it och jag ska dit igen i tell youuuuu!!! TAGGAD SOM TUSAN!

Nu har jag vänt sådär på dygnet igen... hehehe ops!
Ska väl ta och bege mig mot sängen och drömmarnas land! ;)
Puss då!


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0