FY TUSANNNN!


Jag var ju inte så rutinerad igår kväll om man säger såååå.... Vadå bli jättejättejättefull och bli utkastad ifrån silk?!?!?! Jag har liksom aldrig blivit utkastad från en krog under alla mina år som partyprinsessa! Hahaha, fy tusannnnnn! Men det var ju kul på förfesten iaf! Sen har jag inte så mycket minne av kvällen.... Fick gratis skjuts hem iaf haha, så kan det gå!!!


Jag, Johanna, Emelie, Jessica, Nathalie
och killen i grön tröja.. hmm Micke kanske?

Så sjukt ful och full! Men den bjuder jag på!
Inget minne av att bilden togs överhuvudtaget... xD

Vaknade 9.20 av fetaste huvudvärken och har inte kunnat somna om sen dess... Tycker att folk kan ta och vakna så vi kan bakiskäka vaaaaaaaaah! Köttbullar på IKEA? Skulle inte tro det va, GE MEJ EN FET SCHEBAB!!! Puss i ljumsken!


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0