Fredag


Halluba everybody! :) Den här fredagen känns än så länge väldigt bra! Jag vaknade strax efter nio och var inte ens trött! :D Chillade lite vid datorn och åt frukost. Sen började jag städa vilket jag har planerat att göra idag. Har tvättat alla speglar och fönster, dammat av hyllan och skurat hela badrummet! Nu sitter jag och pausar lite med pepparkakor och julmust. Snacka om att jag har julkänsla i år! Städningen görs självklart till julmusik via spotify. :D julmusikkk <---- min lista huh!

Ska ta och dammsuga och torka golven strax, men först tänkte jag berätta vad som kom med posten idag!


glad cheey!

Den filmen är så ursäkta språket men, JÄVLA BRA! Jag förhandsbokade den för flera månader sen, och jag vill knappt ta bort plasten från den nu! hehehehehehehe, åh Inception! <3

Smell yah later! :*

Ordet är ditt!
Postat av: michelle

duktig du är då;) men ååååh, älska filmen!!!!!<3

2010-12-03 @ 16:58:34
URL: http://millimell.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0