EN LÅNG KALL VINTER


Sitter och lyssnar på världens bästa band genom tiderna, KENT! <3 Jag kan säga det miljoner gånger, jag kommer ändå aldrig riktigt förstå hur de kan vara så sjukt underbart braaaaaaaaa! Jag hoppas, hoppas, hoppas att de kommer till P&L nästa år, det skulle vara så FETT!

Jag råkade ju vänta på dygnet liiite igår och somnade vid sex på morgonen... Blev väckt av mina kära vänner Jessica och Hanna ca 12 timmar senare av att det ringde på dörren och jag blev livrädd och vågade inte öppna! o.O Jag menar, det kunde ju varit Jehovas Vittnen eller typ nått annat leskigt! Men när Jessica ropade genom brevinkastet så fattade jag ju vilka det var! Hehehehe! Jag klädde på mig så åkte vi till stallet med Hannas bil som är fixad igen tjoho! Fixade till Lizzy och pussade på henne. Sedan drog vi till Spicy (ovanligt?!) och åt 13c! MUMS!

Åkte till Coop och köpte glass mitt i vintern, men gott vare! Sen hem till mig igen och babblade bort några timmar och kollade på gamla klipp med Björn Gustafsson och Parlamentet. Började också kolla efter tält och sådär inför sommarens festival hähä! Jag säger bara 12-mannatält fuuuurfäääään! Eller hur Jessica?! ;)

Nu väntar sängen för imorgon äre onsdag och det innebär morgon i stallet!
Pussdå!


Ordet är ditt!
Postat av: jessicus

det kan du räkna med! häähäää ;)

btw, du är typ lite bäst! eller ganska mycket! PUSS

2010-12-29 @ 01:11:11

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0