DON'T LOOSE IT ALL


Saken är den att det är lite kaoz i mitt liv right now. Jag får ångest och gör inte det jag borde göra, vilket resulterar i ännu mera ångest och känslan av att jag inte duger och misslyckas. Jag går runt med en fasad och är glad och stänger in det mesta under min sköld som jag tydligen har byggt upp.

Jag är inte ett dugg van vid detta utan har nästan alltid varit en person som berättar och pratar om mina tankar, funderingar och problem. Men jag antar att saker och ting förändras...

Just nu försöker jag bara ta tag i saker som ligger på hög i min hjärna... Jag har bestämt mig så många gånger att jag ska ändra mig, men det verkar inte riktigt gå att bestämma har jag märkt. Så jag funderar på att bara ta det lugnt, ta en sak i taget och fixa upp. Så ordnar det sig förhoppningsvis.


Brushing my hair, do I look perfect?
I forgot what to do to fit the mould
The more I try, the less it's working
'cos everything inside me screams:
no, no, no, no, no, no, no

Don't loose it all in the blur of the start
Seeing is deceiving, dreaming is believing
It's okay not to be okay
Sometimes it's hard to follow your heart
Tears don't mean you're losing
everybody's bruising
Just be true to who you are



Ledsen över att du inte hört av dig något mer...
Jag har saknat dig i snart 25 år.





Ordet är ditt!
Postat av: michelle

du vet vart jag finns<3

2010-12-14 @ 06:29:40
URL: http://millimell.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0