DAN FÖRE DAN!


Hihi! Klockan är ju över tolv nu och det är den 23 december! Jag kände nyss värsta julpirret inombords, sådär som man kände när man var mindre och knappt kunde sova sista nätterna innan julafton. Var nere på stan idag med Hanna och började äntligen köpa julklappar! Fick med mig 5 st hem och det är jag nöjd med! Har 4 st kvar att köpa och det kirrar jag i morgon! :)

Jag kan säga såhär att ibland är jag inte så smart va... Tog på mig min lite tunnare jacka idag för jag tänkte att jag skulle svettas att gå runt i alla affärer. Det var ju bara det att man gick UTOMHUS mellan alla affärer! IDIOT! xD Jag frös som bara den kan jag säga, så imorgon blire tjockisjackan i tell u!

Vi mötte iaf upp Jessica efter att vi spatserat runt och frusit... Vad tror ni att det blev dåra? Jo, Spicy Hot såklart! Tog en 13c som jag inte ätit på länge och jag erkänner att det var bra att mina vänner övertalade mig att gå dit för alltså.. M M M!!

Clara kom och tvingade oss att gå på stan den sista halvtimmen och haha, hon köpte kanske det snyggaste på heeeela New Yorker! RAWR!!! ;) Jessica var tråkig och skulle hem till ett tv-program (liksom hallåååå????) men vi andra drog till Clara's plaze och åt lite kyckling med pasta och klippte lite figurer som hon så fint klistrade in i sina söta julklappsböcker!

Nu har jag nyss kommit hem och har lite dåligt samvete över att min stackars häst fick stå i boxen hela dagen idag. ;( Det var -25 imorse så jag kunde inte släppa ut någon häst. Sen blev Emelie sjuk och jag fick reda på det för sent så hann inte åka ut och fixa till henne så snälla Anki fixade mat och bytte täcke. Men jag hade velat åka ut själv och iaf gå en liten promenad med henne. Lilla Lizziieee :( Felåtis!

Längtar till i morgon då jag ska fixelifixa det sista och sen är det julafton tjooho! Jag längtar seriöst efter all julmat haha, är hungrig! ;) Jag måste verkligen ladda kameran och ta med den i stallet på julaftonsmorgonen. :) Vi ska rida ut på julaftonsritt och det kan ju bli hur mysigt som helst!! :D

Puss då!!


Ordet är ditt!
Postat av: emelie

im so sorry :( har också dåligt samvete för jag skulle bli sjuk nu :( bläää

2010-12-23 @ 13:04:47

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0