Burr!


Vi välkomnar ISTIDEN i år igen! Men det känns som att det är kallare än förra året..? Jag tror minsann att ryktet 'Det kommer bli den kallaste vintern på 1000 år' stämmer.. Har nyss kommit hem från stallet, termometern visade -19 grader när jag anlände! När jag åkte hem stod den på -17.. Det är sjuuukt kallt med andra ord! :o

Det är 1:a december idag och jag kom på igår att jag inte hade skaffat någon chokladkalender! Som tur var fanns det några kvar på Ica här vid mig så jag köpte minsann en.. (y) Men alltså.. den kostade 20 spänn, är inte det lite dyrt?

Well, vad tycker ni om min nya design på bloggen då? :D Jag är faktiskt jättenöjd!
Man kan göra mycket fint utan photoshop hehe!

Nu ska jag värma mig med lite frukost och sen åker jag ut till stallet igen vid 12-tiden och tar in hästarna så inte stallet blir iskallt och vattnet fryser. Ikväll blire partey partey at Clariz place och sen lite utgång på det vaaah! ;;




Ordet är ditt!
Postat av: Brusella

Nu är tävlingen om ett PFIFF schabrak avslutad - var det du som vann ? http://brusella.blogg.se

2010-12-03 @ 00:07:59
URL: http://brusella.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0