zi update!

Tjao!

Jag har inte kunnat uppdatera bloggen, för jag har varit hemma hos min guzz (ja, B R U D fast på blattesvenska!) typ hela helgen, och hon har visst råkat glömma betala en viss räkning så att resultatet blev; inget internet! xD Det har varit rätt skönt, fast ändå rätt.. ehm.. panikslaget nästan! Jag har känt att jag inte haft någon kontakt med omvärlden alls haha. Tur att man har kunnat kolla fejjan ibland på hennes Iphone iaf.. ;)

I fredags var jag bara inne hela dagen och chillade, kände mig fortfarande inte helt frisk. Jag kollade på Bankok Hilton (så jävla bra film!!!) och spelade tv-spel för första ggn i mitt liv typ hehehe, det var askewl ju! Matilda var sötast och tog mitt intag även idag och fixade maten åt pärlan.

I lördags var det myspysdag! Jag och Isabelle kollade på Nyckeln till frihet (
jag dööör vilken bra film!!!!!) och bara mysteeee hela dagen. Sen på kvällen tog vi en tripp hem till mig för att käka pizza och fixa åt mina katter en stund. Sen åkte vi hem till Daniel där det var partee-hey! Och fastän vi inte ens orkade ta oss dit från början så hamnade vi av någon anledning på Sjökrogen. Där var det typ totalt 10 pers förutom oss?! Så vi tog en varsin dricka, drack upp den och gled till Konrad. Jag blev astrött och vi var där i en halvtimme typ. Hade det inte varit gratis inträde hade jag inte satt min fot där kan jag säga.. usch för bondläppar på den krogen! ;) Vägen hem var nog iaf det bästa hahaha, jag säger bara Carrass och Foppa, idioter och så sjukt roliga!!! Det går inte att förklara.. det måste upplevas! xD


Hähähähää, sexxxi! Jag, Camilla och Daniel Cärräss himself!

Idag vaknade jag upp i ett kollektiv (dänne och foppa sov hos isabull) med en röst som knappt hördes..! Kravlade mig upp, käkade frulle och sen bar det av hem till Maya som fyllde 10år idag. Där fick vi tacos, glass, ont i öronen av allt babbel.. ;) och en söt liten ponnyöverraskning! Misty som hon ska låna ett tag framöver var med och alla fick skritta 2 varv var. Utom vi tjockizar som är för stora för små b-ponnysar dåå hehe.


Jag gjorde en liten fläta på sötpownien! :)

Efter kalaset bar det av till Hamre för att rida. Mer om det i nästa inlägg.. :
)
Pöss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0