Tears

Hur mycket vätska får egentligen plats i mina ögon? Jag ser väl ut som en knarkpundare vid det här laget.. Jag vill börja om, börja om på nytt. Jag vill spola tillbaka tiden och vara i din famn älskling.. Jag vet inte hur jag ska orka igenom det här.. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig..

Kan någon väcka mig ur denna mardröm?

Vi skulle ju leva tillsammans..
Jag vill gå på myrorna med dig..
Hålla din hand när alla ser..
Pussa dig bakom hyllorna på Hemköp..
Andas i din nacke..
Klia dig på ryggen..
Smeka dig på armen tills du somnar..
Jag vill inte släppa oss..
Det gör för ont.. :'(

Ordet är ditt!
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-08-30 @ 15:38:47
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det är bara prata ut om det i stallet om det behövs, lyssnar alltid!!<3

2010-08-30 @ 21:19:04
URL: http://ponnyhopparn.
Postat av: johanna

Sorg är tungt. Men den måste få ta sin tid, det är bara att gråta så mycket som behövs, när tårarna är slut kommer en annan tid då man kan börja om.

2010-08-30 @ 22:46:06

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0