Kladiiizz ---> Arrrghhh ---> Kladiiiz

Heeejzan bloggeeeen!
Idag var en mycket bra dag! Och sen blev den fett med inte bra! Sen blev den jättebra igen!

Såhär vare liksåååm! Jag gick upp vid typ tre! Somnade inte förrän halv fem imorse! ;o Feta sömnproblem ibland assåe! Iaf så va jag kladiz och åt och sådär. Sen åkte jag till stallet och det var massa trevligt med bra folk! Jag red min fina hest och det gick asbra! Så då blev jag ännu mer kladiiz! Sen fick jag skjuts hem och blev kladdddiiiizzzz! :D

Och när jag kom hem så ringde min mobil, så hörde jag hur ljudet ba sa POFF och försvann mitt i ringningen! Då ba funkade den inte längre att prata i ens med högtalarfunktionen!! ;( R.I.P Jag blev inte kladiz mer! :(((((( Jag tänkte; Hur ska jag komma upp i tid imorn när alarmet inte har något ljud?! Jag har liksåååm morgonfodringen i stallet och måste upp! Någon kanske kan ringa och väcka mig.. fast vänta nu nej det gick ju inte! xD

Jag annonserade lite på fejsbook efter en mobil att låna och då kom riddaren i rustning på sin vita häst! En gammal kompis skrev att jag kunde få köpa hennes gamla för 100kr!!! O_o Och eftersom hon bor typ 5 min från mig så bestämde vi träff och så fick jag den! :D
Såatt rest in peace sonyericson W850i som redan var trasig! ;( Nu har jag iaf en mobil som funkar! Och då vet jag EXAKT vad jag ska lägga pengarna på när dom rullar in wooho!!! :D

Imorn blire jobb igen! Jag längtarrr! Nu är jag iaf inte sjuk hihi. Bara hostig och hes, men ässch! En bild på min 'nya' hjälte kommer här då!! Hihi!




PUSH AND SCHMEJK! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0