Humor ;)

För alla som älskar att skratta har jag nu startat en ny kategori där jag kommer att visa roliga, flummiga och ibland väääldigt pinsamma klipp som jag och mina kompisar spelat in.. ;)

Njut av trappcyklarN där jag cyklar nedför trappor!
Tro mig, det är inte det enda som finns i mitt filmarkiv på datorn! ;)




Man är väl för härlig ibland alltså!

Ordet är ditt!
Postat av: jessicus

bäst för dig att du inte lägger ut något klipp som jag är med i utan att jag har godkänt! ;o

2010-08-26 @ 18:33:20
Postat av: sara :]

Hahaha.. den där filmen är så rolig x)

2010-08-26 @ 21:37:06
URL: http://youknowsara.blogg.se/
Postat av: sara :]

sv; haha ja visst blev de snyggt :D men tack! :)

2010-08-26 @ 22:49:22
URL: http://youknowsara.blogg.se/
Postat av: guess whooooooo

HAHA jag har en aasrolig film med dig som jag inte tror du vill ska ligga uppe på nätet men jag känner mig fan temptedddddd ;););););))))))))))))

2010-09-09 @ 18:34:29

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0