Hmm?

Jag funderar på att eventuellt byta blogg till blogspot, eller göra om min design här på blogg.se helt och hållet. Men när ska jag har tid till det dååå?! Det tar ju ett x antal timmar innan man är helt nöjd.. ;) Jag känner för att fräscha upp och förnya bloggen. Min header och bilden på mig är nog över ett år gamla och ja.. jag är faktiskt lite trött på den röda texten! Rawrrr! Jag får fixa det snarast.

Annars dåe? Jo, tack! Livet är faktiskt sjukt bra just nu! (Hoppas det inte ändrar sig för att jag råkar skriva det nu bara..!) Dagarna går och jag fyller dem med mening varje dag! :) Såhär ser min veckoplanering ut lite smått.

Måndag:
Hängde med 2 klasskompisar från gymnasiet, riktigt skoj var det!
De följde med till stallet och kikade på Lizzy också.
När de hade åkt red jag ut på en 50-minuters ridtur på besta hesten. :)

Tisdag:
Ringa ett viktigt samtal
Rida pärlan

Onsdag:
Morgonfodring 8.00
Jobba ca 16-22

Torsdag:
Möte 10.15
Rida pärlan

Fredag:
Intaget i stallet 16.00
Rida pärlan

Lördag:
Morgonfodring 8.00
7 månader med bejbii! <3

Söndag:
Maya's 10-års kalas 15.00
Rida pärlan

Mjaow! Sådär då! :) Jag vet att jag inte är någon 'kändisbloggare' eller så men tänkte slänga in en liten grej som jag sett att många andra har eller har haft på sin blogg..! Kommer i ett eget inlägg snart hihi.

Puss så länge!/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0