Hello!

Har inte orkat uppdatera bloggen eftersom jag blev sjuk som tusan igår. Har legat med feber och ont i halsen sen igår eftermiddag.. ;( Blev väldigt trött på min kropp och ganska ledsen för jag hade sett fram emot att jobba igår kväll, men istället låg jag i sängen och hade feberdrömmar. Igår hade Emelie (min medryttare) hand om pärlan och idag fick hon vila. Snälla Matilda som står i samma stall var gulligast och tog mitt intag och fixade maten åt Lizzy. Hoppas jag är frisk imorn, för jag saknar redan att vara i stallet. ;p

Jag är iaf lite piggare idag och har orkat vara uppe några timmar nu. Kikar på Famliy Guy och ska nog börja fixa på en ny header snart hihi. Ska lägga in 2 små klipp från tisdagens hoppning också. :)

Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0