Fan!

Åt helvete med allt just nu. Det kommer bli ett par rejält jobbiga dagar framöver.. Men jag har klarat det förut. Det värsta är att allting påminner om dig/oss hela tiden.. Jag vill inte se mig utan dig vid min sida, men jag vet att jag inte har något val.. Jag vill inte att det ska vara sant.. Jag älskar dig så mycket, du är det bästa som har hänt mig. Tyvärr är du inte min längre och det skaver som skoskav med salt i hjärtat. Klumpen växer sig så stor. Det känns som att jag ska spy hela tiden. Tårarna rinner oavbrutet och jag känner en sån ofantlig smärta. Alla mina känslor för henne finns kvar, det är det jobbigaste.

Jag kommer hoppas att du hittar tillbaka till kärleken en dag..
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta Isabelle.. <3

21 januari 2010 <3

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0