...

Jag är krossad, totalt krossad. 35 läsare på förra inlägget och inga kommentarer.. Jag börjar tro att jag faktiskt är så ensam som jag brukar tänka att jag är.

Jag hade allt. Jag älskade henne så högt. Vi hade det så bra, speciellt nu på slutet. Det kom så jävla oväntat. Jag önskar att känslor kunde styras, jag vill vara med henne nu och för alltid. Jag vet varken ut eller in. Allting är så svart.. så tomt.. det gör så ofantligt ont..

Det var så längesen det gjorde så här ont inombords. Jag är så rädd, så ensam, så liten.. så otroligt rädd. Låg vaken i flera timmar i natt och bara frös och grät, det var det värsta jag upplevt på länge. Jag är för liten för att sätta på mig en mask, det går inte. Jag kommer visa er allting jag känner, jag kommer gråta öppet de närmsta dagarna, för jag klarar inte av att stänga in det här. Jag hoppas att jag har mina vänner vid min sida, för jag behöver er så mycket nu.

Please don't leave me here alone.. ;(

Ordet är ditt!
Postat av: Ducky

Det är inte alltid man får kommentarer på det man skriver, trots en enorm mängd läsare. Men du ska veta att dina vänner finns för dig i alla fall, trots att de kanske inte säger det i en kommentar eller liknande . Bara så du vet :)

2010-08-30 @ 14:52:30
URL: http://missducky.eu
Postat av: jossan :)

du är inte ensam mikaela<3

2010-08-30 @ 15:36:52
URL: http://josefineelovsson.blogspot.com/
Postat av: Tove

Jag kan inte ens tänka mig hur det känns för dig Mikaela, men du är inte ensam!

2010-08-30 @ 18:35:30
Postat av: Amanda

Jag vet hur sjukt jobbigt det är, men det kommer bli bättre. Jag lovar!

Behöver du prata så säg till, really.



Massa kramar till dig! <3

2010-09-02 @ 21:49:48

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0