Borde kanske sova?

Klockan är alldeles snart tolv och jag ska upp 5.00 imorn så egentligen borde jag ju ligga och zzznarka nu, men jag är inte speciellt trött! Har haft en jobbig dag med hysterisk mensvärk vilket har gjort att jag mest legat i sängen och vilat/halvsovigt/sovigt hela dagen. Då är det svårt att lägga sig i tid..

Ska följa med Isabelle och hennes söta pownie Plexus till Fagersta imorn och agera hästskötare/fotare! Ska bli riktigt kul! Var längesen jag kollade på ponnytävlingar eller tävlingar överhuvudtaget. Ni får hålla tummarna under dagen så kommer resultat och bilder upp i bloggen imorn! :)


Puss!/m

Ordet är ditt!
Postat av: sara :D

sv; haha okej, lägger väl upp en bild då :D

2010-08-28 @ 15:21:19
URL: http://youknowsara.blogg.se/
Postat av: sara :D

sv; jaa :D visst är dem snygga!! :)

2010-08-28 @ 23:42:57
URL: http://youknowsara.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0