Blulululu!

Dags för en lite roligare uppdatering kanskeee...? Jaoo! :)

Depptexter kan ju ibland vara djupa och sådär eftertänksamma på ett finurligt sätt, menne nu är allting bra igen och det blir klada texter! KLAAAD CHEEEEY!! *bigsmaajl* :D Mahahahahhahaahahahaha!

Jag har insett många av mina brister och jobbar pårom för fullt, det var trots allt en bra depptid.. eller njaej.. det var sugigt som fan när jag var där liksom, men som jag alltid brukar tänka, man blir så mycket starkare efteråt! And I sure am! :D

Veeetniiiii vad jag gjorde igår kväll liksom?! JAG FUCKING JOBBADE!! :D (Visserligen utan betalt, men äsch!) Det var första gången sen sommaren 08 då jag lite fint blev utbränd samtidigt som jag gick igenom allt med min kära mamma som då var väldigt sjuk. (Läs inlägget 'Sanningen' (Juni) om du inte förstår vad jag talar om..)

Det var så sjukt roligt att känna att jag faktiskt klarade av arbetsuppgifterna, och kunde jobba under rätt mycket stress när det var mycket kunder! Jag stod i en kiosk i Rocklundahallen medans det var hockey-match! VIK-Almtuna var det som spelade, jag har dock ingen koll på hur det gick haha, det hann man liksom inte med!

Jobbade från 17- ca 21.30 och tiden bokstavligen flööög iväg för det var så roligt och saker att göra hela tiden!
:) Tack till bästa Anki som frågade om jag ville jobba! :D Ska stå där på fredag också, och då äre värsta fänzii för då kommer Peter Forsberg och lite andra kändisar dit.. ;)

Jag citerar hemsidan;
'Peter Forsberg, Markus Näslund,
tvillingarna Sedin och fler NHL proffs möter VIK..'


KAN NOG BLI FETT KUL! :D

http://www.vik.se/ kika in där vettja.. *smygreklamarN* (a)

Mennne assåe nu orkar jag inte skriva mer! ;)
PUSS I LJUMSKEN! /klaaad cheey!


Ordet är ditt!
Postat av: Miss AC

Gud vad glad jag blir för din skull!! Du verkar vara en så otroligt stark människa. Har följt din blogg nu ett bra tag, och jag kan bara glädjas med dig och önska dig all lycka i framtiden!!! Just keep going! Många kramar!!!

2010-08-11 @ 12:15:11
Postat av: mikeli

Ååh, tusen tack!! Vad glad jag blir!! :D Tack, tack, tack!! :D

2010-08-11 @ 22:25:26
Postat av: caboooom!

åååh, jag som också vill se peter forsberg!!!

2010-08-17 @ 19:42:05
Postat av: caboooom!

åååh, jag som också vill se peter forsberg!!!

2010-08-17 @ 19:42:05

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0