spring on the ground?

Nu är det fan vår alltsååååå!! :D Både jag och hästen har feta vårkänslor hihi! :) Hopptränade för Bobo idag och det gick verkligen så himla bra! Vi gjorde väldigt roliga övningar och det gick så bra bara. Allting liksom klaffade. Kändes så bra att pärlan var så hoppglad och bara gjorde sitt jobb utan problem så vi kunde gå över till att träna mer på detaljer som min sits innan, och över hindret, tempo och sådär. Riktigt kul att höra Bobo så glad över att vi gör framsteg också. :) Såklart bjöd Lizzy på några bock och bus-språng på framridningen, det är så skönt att hon är så glad!



Imorn ska jag till stallet rätt tidigt så jag hinner få varmvatten innan alla har spolat sina leriga hästars ben. För Lizzy ska få ett välbehövligt vårbad! Ska smörja mina grejer och sen ta en skön skrittrunda ute när hon torkat. Så jag hoppas på lika fint väder!

Jag saknar min Isabelleeee!! Hon är påväg till Gotland nu och ska vara borta ända till torsdag nästa vecka..! Jag förstår inte hur jag ska klara mig..?! Vi får se om det kanske går att fixa så jag åker dit några dagar nästa vecka, hoppas på deeeet! Det är redan tomt utan henne.. <3

7 dagar och 8 nätter är för mycket när man är så kär som jag är!!!



Och ehe, jag kanske är lite töntig som tycker det är mysigt att göra vardagliga saker som att tvätta med henne, men så är det baraaa! (a) Vi satt och mös ute i solen idag medans vi väntade på maskinerna, och det var bara sååå kärleeek!

Nu ska jag ta och slösurfa lite och sedan sova om ett tag! Puss dåå/m

Ordet är ditt!
Postat av: Sofie

amen puss då :D :D :D :D

2010-04-15 @ 09:12:41
Postat av: isabull

åh vad du är söööt..! ps. i love you <3

2010-04-18 @ 01:31:17

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0